My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 985
بازدید کل : 26151
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

<-------- My Love

My Love              Leave yourself behind

Beat inside me, leave you blind

My love               You have found peace

you were searching for release

You gave it all, into the call

You took a chance and

you took a fall 4 us

 You came thoughtfully, loved me faithfully

You taught me honor, you did it for me                

Tonight you will sleep for good (?)                                
You will wait for me
my love       Now I am strong,Now I am stron  
You gave me all anekatips  
You gave all you had and now I am home
My love             look what you can do 

I am mending, I'll be with you
My Love            You took my hand added a plan

You gave me your heart
I asked you to dance with me

You loved honestly
Did what you could release
I know you're pleased to go
I won't relieve this love

 

i'm not in mood to translate it



نظرات شما عزیزان:

sali
ساعت19:04---27 تير 1390
مريم جونم سلام
چقده قشنگ بووووووووووووود
اجي من اپم
تشريف بيار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:My Love Leave yourself behind Beat inside me,leave you blind, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com